Zespół Oświatowy w Mordach

Odwiedza nas 36 gości oraz 0 użytkowników.

"Stara" strona

Konkursy 2017/2018

baner3

Zielona szkoła klas IV-VI

Gdy wyjechaliśmy z Mordów o godz.6.00 wyruszyliśmy w długą podróż do Wrocławia. Do Wrocławia dojechaliśmy o godz. 16.00. Podczas przechadzki po mieście poznaliśmy dużo krasnali. Jednym z pierwszych był Osolinek. Po spacerze po mieście wyjechaliśmy do naszego hotelu ,,Królowa Karkonoszy'' w Szklarskiej Porębie.

Drugiego dnia wyjechaliśmy do Czech, a dokładnie do Skalnego Miasta. Podczas długiego spaceru oglądaliśmy ciekawe okazy natury w postaci pięknych wyrzeźbionych skał. Najciekawszą z nich była ,,Głowa Cukru''.

Trzeciego dnia wyruszyliśmy zwiedzać stolicę naszego sąsiada. W Pradze w Czechach mogliśmy oglądać Zamek na Hradczanach, uroczystą zmianę warty, ,,Złotą Uliczkę" i wiele innych zabytków.

Kiedy nadszedł dzień czwarty w planie było wejście na Śnieżkę. Rano wjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na Kopę. Z Kopy przedostaliśmy się do ,,Domu Śląskiego", a stamtąd krótka droga na Śnieżkę. Po długim (3.30 min) schodzeniu z góry dotarliśmy do świątyni Wang.

Ostatniego dnia byliśmy u Walonczykow, ludzi gór, gdzie każdy chłopak musiał przeżyć chrzest. Na koniec byliśmy przy wodospadzie Szklarki.

Prezentacja wykonana przez Julię.